Volt egyszer egy filmes blog...

MovieMánia

Death Race: Inferno (hírmorzsák)

2013. január 07. - Nikosssz

Kicsit meglepődtem amikor megláttam a nevet, a közelgő DVD megjelenések közt. Egyből utána is néztem. Nem nagyon volt felpörgetve a filminfó szivárogtatás, de azért egy trailert kaptunk. Szerintem nem kéne erőltetniük, ezt már. Az első részével engem sikerült megvenni, ezért megnéztem a 2.-at is ami hatalmas csalódás volt az első után. Persze az első része miatt ennek is adok majd egy esélyt, és szerintem még páran rajtam kívül.

A trailer alapján kiderült, hogy a 2. rész főbb szereplőit visszakapjuk, és megint Mustanggal fognak száguldani, és az élet halál meccs továbbra is fennáll. Na nem húzom tovább amit tudtam leírtam, itt is a trailer, és még pár kép:

TRAILER:

Képek:

A filmet mi DVD és Blu-Ray változatban kapjuk meg előreláthatólag Február közepe fele.

A bejegyzés trackback címe:

https://filmekesjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr525003584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Norby984 2013.01.19. 00:22:33

A film nem hoz már sajnos semmi újat. Az első két rész koppintva. Annyi csavarral, hogy most kijönnek a börtönből...
7/10
süti beállítások módosítása