Volt egyszer egy filmes blog...

MovieMánia

American Horror Story - Coven(S03x03) - The Replacements

2013. október 27. - Nikosssz

Vélemény.png

Megszakítva a sablon szerint írást, most a végétől kezdeném az epizódot, mert azon kívül minden passzolt nálam. Szóval ami kiverte a biztosítékot, az az, hogy kivonták a számomra legodaillőbb szereplőt. Ez most komoly? Az előretekintő részekben sem láttam már őt, de elég nagy hiba ha kiszedték a legjobb karaktert.

Na de vegyük tovább mi is történt. Kyle furcsa anyjának elég beteg elképzelései, és élményei lehettek fiával kapcsolatban. Kíváncsi vagyok, hogyan fog reagálni Zoe az ebből adódó cuccra. Madame Delphine hatalmasat alakított. Kedvenc jelenetem az epizódban, amikor a TV-ben nézi Barack Obamát és bőg! Azon hatalmasat felröhögtem :D. A többi két boszorkánytanoncnak nem sok szerepe van, de a nagyobbik is elég beteg és perverz. 

Beteg évadra ígérték, de erre azért nem számítottam. Eddigi összes része izgalmasra és brutálisra sikeredett. Nem lehet rá panaszkodni szerintem. Jó szórakozást! :)online.pngMAGYAR FELIRATTAL IDE KATTINTVA! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://filmekesjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr285602185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása