Volt egyszer egy filmes blog...

MovieMánia

Cloverfield (2008)

2012. december 17. - CSKJozsef

_Vélemény:_

Aki nem szereti a HandyCam rendszert az nem is kell tovább olvassa. A film nagyon jó, de ez is megosztó film, vagy szereti az ember vagy nem. Nekem tetszett, az elején majdnem kikapcsoltam mert hát mit érdekel hogy milyen pocsék bulizós film ez, de amikor elmegy az áram és életbe lép katonai statárium, azon a ponton nagyot néztem, nem láttam semmit előtte róla így nem tudtam miről szol a film. Mely megdöbbenéssel néztem végig a film további 80%-át. Nagyon jó film, érdemes megnézni.

_Tartalom:_

Rob (Michael Stahl-David) egy New York-i fiatalember, aki nemsokára Japánba költözik. Barátai búcsú bulit rendeznek neki, amelyet Rob jó alkalomnak talál titkolt érzelmei bevallására és más elvarratlan szálak elvarrására. Az este azonban egészen váratlan fordulatot vesz, amikor a partizókkal teli terem hirtelen megrázkódik. A társaság elcsendesedik, meghallgatja a tévében a földrengésről tudósító híreket, majd kimennek a tetőre, hogy megnézzék, mekkora a pusztítás. Akkor azonban hatalmas robbanást pillantanak meg a távolban. Elmegy az áram, és mindenki pánikszerűen kimenekül a sötét utcára. A baráti társaságot emberi sikolyok és valamilyen mély, állatias morgás fogadja az utcán, ahol addigra minden megváltozott. A várost hatalmába kerítette valami, ami egy más világhoz tartozik, rettenetes és óriási.

_________________Értékelés: 8.8 / 10________________

_____________________Poszter:____________________

A bejegyzés trackback címe:

https://filmekesjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr74969479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása