Volt egyszer egy filmes blog...

MovieMánia

Agent of S.H.I.E.L.D. - [1x14] - T.A.H.I.T.I.

2014. március 06. - CSKJozsef

Nahát ...

Ugye azzal maradtak el az olimpia előtt hogy lelőtték Skye-t, én speciel azt hittem, hogy a rész elején hoppá megvan a gyógymód és hamar túl lesz rajta és egy közepes minőségű rést kapunk. Mondom azt hittem! Elkezdődött ez a rész is elvarásaimat már le írtam, de amit az arcomba kaptam! Nem, Skye fel se ébred az egészben, az szó szerint nálam akkorát robbant mint egy atombomba, és nem volt itt Ward hogy hatástalanítsa.

Mi a &%$#! Ennyi jött ki a számból, az az eddigi részek közül el sikerült a legjobbra az biztos, és úgy érzem a jövő heti rész meg ezt is odaveri, félkézzel, becsukott szemmel, hátraszaltózva.

[spoiler veszély]

Az új karakterek jók, Coulson a fényezést sajnálja, persze nem lőtték el, hogy abból folyt ki a szer ami benne volt a tartályba? És ha igen mi volt ami kifolyt? Ja az is rakjam hozzá mi volt az egyáltalán? Mert nem ember az tuti. A rész égi jelenet meg BADASS! Lorelei-t elkapni lejön a földre Lady Sif.

[spoiler vége]

A jövő heti rész címe: Yes Man, Március 14-én érkezik.

És egy kép a mostani részből:


Marvels.Agents.of.S.H.I.E.L.D..S01E14.HDTV.x264-EXCELLENCE.mp4_001966297.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://filmekesjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr845846610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása