Volt egyszer egy filmes blog...

MovieMánia

Beowulf - A játék

2014. január 30. - Isten88

történet.png

A főhős, vagyis Beowulf egy mitikus alak, a róla szóló legendák egy hatalmas szörnyekkel harcoló, legyőzhetetlen hőst írnak le, kinek tettei megváltoztatták a több száz évvel ezelőtti teljes skandináv világot. Beowulf a mai Svédország területén élt gaut törzs legnagyobb hőse, aki többek közt szembeszállt Grendellel, Káin leszármazottjával, az emberevő óriással, valamint annak démoni anyjával, és gonosz követőivel.

Vélemény.png

Először is, nem láttam a filmet. Másodszor, ez után a játék után attól is elment a kedvem, hogy valaha megnézzem, pedig biztos jó, de egy életre elegem van Beowulfból. Még bennem van az ideg, most töröltem le a játékot, ugyhogy friss élményeimet osztom meg veletek. (Na jó, inkább előtte elszívok egy cigit, különben csúnyákat írnék). Ez a játék egy katasztrófa. Az Ubisoft sorra adta ki a filmek alapján készült játékokat, pl King Kong..amit az elején még élveztem is, de egy idő után az is kiütötte a biztosítékot. De ez most nem is arról szól, hanem a skandináv Bejowúfról az izomagyú szörnyvadászról.

Grafikailag tűrhető a játék, itt ennyi tellik ettől a Yeti engine-től, de azért úgy érzem, többet is ki lehetett volna hozni belőle. Még ezzel nincs is bajom. A probléma ott kezdődik, hogy maga a játék irányíthatatlan, bugoktól hemzsegő sz*rkupac. Pedig ha több figyelmet fordítanak rá, elég pofás kis játékot készíthetett volna az Ubisali. Feltettem a patchet, még akkor is durva dolgokba botlottam bele, főleg a főbossoknál, akkor kérdem én, mit javított a JAVÍTÁS? Vagy az update telepítése előtt milyen lett volna a játék??  Jó ötletnek tartom, hogy van egy kisebb seregünk, akiket irányíthatunk parancsokkal. De szegények elég nyomik, könnyen halnak, aztán ha mindegyik meghalt, bizony Game Over. Tehát vigyázz rájuk, de magadra is, pedig az lenne a dolguk, hogy ők védjenek minket. Aztán itt vannak a Boss harcok, amik a játék legjobb részei lennének, ha jól csinálják meg őket. Van mikor gombnyomkodásra kell püfölni az ellent, ilyenkor a karakterünk a szörnyre felugrik, és üti, na hát sokszor melléugrik és a levegőt csapkodja. Én a farkas bossharcnál léptem ki, mert mikor nagy nehezen kiütöttem, megfagyott a karakterem és nem tudtam tovább menni. Főleg, hogy ezt kétszer játszottam el!

A pályák lineárisak, nem szólnak másról, csak agyatlan kaszabolásról. Az ellenségek gagyik és sokszor ugyanazok a karakterek támadnak ránk. A tutorial rész olyan jóra sikerült, hogy semmi oktatást nem kaptam, fogalmam sem volt, melyik gombbal mit kell csinálni. A főhős képességei fejleszthetőek, ahogy egyre előrébb jutunk a játékba, és Beowulf át tud kapcsolni "elmebeteg" üzemmódba, ilyenkor a kép vörösre változik és ekkor erősebb lesz a szörnyvadászunk.


Vannak részek, (fenti kép) mikor gombnyomkodásra buzdíthatjuk a seregünket, hogy keményebbek legyenek. Ez elég jópofa volt, talán ez az az egy dolog ami tetszett az egészben. Aki szeretné kínozni magát, próbálja ki, én az életbe többé nem szeretném látni ezt a förtelmet.

Magyarítás: Ide katt!

A bejegyzés trackback címe:

https://filmekesjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr825790454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása