Volt egyszer egy filmes blog...

MovieMánia

Assassin's Creed III: Liberation

2014. február 06. - Isten88

„A szabadságot és a függetlenséget keresem, nem magamnak, hanem azoknak, akiktől ezeket az alapvető jogokat megtagadják. Én vagyok a pajzsuk, én vagyok a kardjuk, az egyetlen reményük. Az utak, melyeken utazom, sötétek, de közelebb hozzák a fényt.”

Aveline de Grandpré

 

Vélemény.png

Van olyan személy, aki utálja az Assassin's Creed szériát? Ha igen, ő biztos templomos. Igaz a Black Flag nálam picit furcsa volt, mármint ezt arra fogom fogni, hogy nem szeretem a hajós csatákat meg a kalózokat annyira, meg sok volt benne a menj ide öld meg ezt, menj oda, kövesd azt...mondjuk ez a Liberationban sem volt másképp, viszont kárpótolt a változatos helyszín, nem kellett 65%-ban a tengeren lenni és hajót fejleszteni. 

A főhös egy csaj, aki gyerek korában egy rabszolgapiacon elkeveredik, majd őt is rabszolgasorsba kényszerítik, de majd az asszaszin mentorunk megment minket és mi is bérgyilkossá válunk. Ez már egy pozitív dolog, hogy végre női főszereplővel ugrálhatunk a házak tetején. A történet 1765-80 között játszódik,  a helyszín pedig New Orleans és a mocsárvidék, de elátogatunk Mexikóba is. Hatalmas meglepetés ért New yorki utazásunk során, ugyanis feltűnik a játékban Connor a félvér indián, aki a 3. rész főszereplője. A játékban nincsenek kitérések a jelen korra, ugyanis a programot az abstergo adta ki, lázításként, hogy az embereket átverjék. Miért is? Azért, mert úgy lett megírva a sztori, hogy az asszaszinok legyenek bemocskolva a történet végére. De hiba kerül a gépezetbe, a programot meghackelik és így fény derül a cenzúrázott részletekre is. Tehát a kalandunk elég csavart.

Aveline képes átöltözni a játékban, összesen 3 stílust tud magára ölteni, az otthonkáját, a kisasszony ruháját és az asszaszin göncét. Persze lehetőségünk van ezekből más színűre szabott ruhákat vásárolni. Fegyverekből is van bőven választék, machete, kard, köpőcső, fegyverré alakított esernyő, még ostorral is fenyíthet a kislány. A fő cselekményszál mellett elvállalhatunk mellékküldetéseket is, magaslatokat mászhatunk meg a már megszokott kilátópont aktiválásáért.

A játékot Vitára tervezte az Ubi, majd végül kitalálták, hogy meglepik vele a többi platformot is kicsit "hádésítva" a cuccost és azt kell mondjam nagyon szépen néz ki az egész, végülis a 3. rész motorját használja a játék. 

Találkoztam hibákkal is, például nem kapaszkodott meg a karakterem az adott objektumban, vagy épp leesett róla, mint aki részeg, vagy ellentámadásnál nem úgy reagált, ahogy a gombot nyomtam. De ezeket el lehet nézni.

Ha értékelném a játékot, megint maximum pontot adnék rá, ez a játékszéria az, amiből ha 60 részt csinálnának, akkor is jó volna, sose unnám meg. Igaz, én a történelem órákat is imádtam :D Jó átélni az adott korokat, amiket megvalósít nekünk az Ubisoft. Tehát remélem, még nagyon sok részt fogunk kézhez kapni.

Borító.png

Előzetes.png

A bejegyzés trackback címe:

https://filmekesjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr735800778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása