Volt egyszer egy filmes blog...

MovieMánia

Sorozat rovat: Da Vinci démonai

2014. február 05. - Nikosssz

Vélemény.png

Mivel az újonnan indult FOX csatorna vette a bátorságot, és szinkronosan bemutatta a sorozatot, én is vettem a fáradtságot, és megnéztem. Legalábbis az első részt, és mivel ez elég laposan hatott nálam, nem is fogom folytatni. David S. Goyer nevét hallva bíztam benne, hogy egy igazi akciódús sorozatot kapunk majd, de sajnos csalódást okozott, és ennek az ellenkezőjét hozta létre. Az első része majdnem egy órás lett, de végig nem találtam benne olyan jelenetet, ami le tudott volna kötni. Számomra még nem megnyerő, hogy a homoszexualitást ilyen könnyen veszik az akkori időben, ahogy az erotikus jeleneteket sem.  A képi világgal is egy picit többet foglalkozhattak volna véleményem szerint. A színészek nem voltak megnyerőek számomra. Az egész hangulata magában jó lenne, de nem ilyen körítéssel. Nálam ezzel az első rész után el is vágta magát a sorozat. Aki nézi, annak szívesen várom az ellenvéleményét. Jó szórakozást!  :)

A bejegyzés trackback címe:

https://filmekesjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr625800351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása