Volt egyszer egy filmes blog...

MovieMánia

The Elder Scrolls V: Skyrim

2014. január 23. - Isten88

történet.png

A játék fő cselekménye szerint Alduin, a sárkányisten visszatért, hogy elhozza a világvégét, főhősünk dolga pedig nem más, mint az ő megállítása. A játék 200 évvel az Oblivion után játszódik, a helyszín a Tamriel nevű kontinens egy északi tartománya, Skyrim.


Vélemény.png

Mikor először játszottam ezzel a játékkal, bevallom nem nagyon tetszett. Végigszaladtam a főszálon, ami valljuk be, nem valami hosszú, kb 2 óra, így elég gyatra emberkém fejlődés hiányában elég bénácska volt, folyton meghalt, én meg téptem a hajam és szaroztam a játékot. Na most elővettem megint, főként azért, mert jött hozzá magyarítás, amit nagyon köszönök a készítőknek, ugyanis óriásit csalódtam a játékban, persze kellemeset. Így már jobban megértettem a dolgokat és Skyrim világa teljesen magába szippantott. Összesen 21 órát öltem a játékba, ebből 19 órát töltöttem a mellékküldetésekkel. Ha jól emlékszem 3 csoport mellékküldetéseit nem csináltam meg, de azt is már csak azért, mert megbolondult  a játék és 10 percenként kidobált. Skyrim világa csodálatos, hivatalos HD textúrát használtam a játékhoz mindössze, de a látvány így is gyönyörű volt számomra, a képeken megtekinthető. Aki úgy érzi és bírja  gépe, több dolgot is beszerezhet a játékhoz a Nexus Modon. A hegyekbe felmászva zord, havas idő köszönt ránk, de akár sétálgathatunk a fenyvesek között is lent  a völgyben. Az útvesztők itt annyira nem egyhangúak, némelyik elég szép látványokat tartogat, sőt egyes dungeon még fejtörőket is rejt magában.

Mint írtam, a mellékküldetésekkel foglalkoztam többet, így karakterem a főtörténet véghez érve elég erős volt, hogy legyőzze a sárkányt. A mellékküldetések is komolyabb cselekménnyel bírnak, általában több órát is igénybe vehet egy egy csoport feladatainak teljes megoldása. Olyan csoportokhoz tartozhatunk, mint a Tolvajok Céhe, Felkelők vagy Birodalmiak csoportjához, akár a Télvár Akadémia varázslói közé is bekerülhetünk és még sorolhatnám.

Nagyon sok írásos feljegyzést találhatunk utunk során, amiből titkokat, történetek tudhatunk meg. A szintlépés sem átlagos, ugyanis itt nincs megszabva, hogy kizárólag harcos, vagy varázsló legyen a karakterünk, úgymond mixelhetjük a tulajdonságait a főhősünknek. A harc néha picit bugyuta, emberünk vakon csapkod az ellenség mellé, viszont nagyon látványosak a kivégző csapások. Én kétkezes fegyvert használtam, pallossal fejlevágást is elő lehetett így idézni, pöröllyel pedig megveregetni az ellenfél hátát. Az eszköztár egy gombnyomásra előhívható, ahonnan kiválaszthatjuk a térképet is, majd a már felfedezett területekre gyorsutazással teleportálhatunk. A történet során segítőket is fogadhatunk magunk mellé, egy jó összeg ellenében. Nagyon idegesítő volt, hogy társam mindig beleállt a harc közepébe, így elég sokszor megesett, hogy őt is megsebesítettem, egy ilyen társam bele is halt ütéseimbe. :D Azt pedig mondanom se kell szerintem, hogy mint az előző részben itt is FPS nézetben kalandozhatunk, de lehetőség van a TPS nézet beállítására is.

Nagyon jól szórakoztam, amíg ezzel a játékkal játszottam, remélem a Bethesda már a következő részt készíti és nem kell sokat várni rá..

Modok: Nexus Mods

Magyarítás: The Elder Scrolls Skyrim hun

A bejegyzés trackback címe:

https://filmekesjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr665777669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása