Volt egyszer egy filmes blog...

MovieMánia

2013 TOP 10 ... avagy ahogy én láttam az évet

2014. január 01. - CSKJozsef

Sok, nagyon sok film és jobbnál jobbak. Próbáltam elhatárolni magam a többi kritikától, és itt az év legjobb filmjei egy csokorban ahogy én láttam. (U.I: 2013 év végén megjelent filmjeire még nem tudtam elmenni :) )

Kezdődjék hát a visszaszámolás! Címekre kattintva IMDb adatlap jön elő.

10. Thor 2

Amerika kapitány cameoja láttán majdnem megfulladtam a röhögéstől (épp ettem) valakit ilyen könnyed módon belecsempészni úgy hogy egy hangyányi köze sincs a történethez. Itt Tom Hiddleston eszement poénja vittek mindent. Tetszett ahogy a sorozattal összekapcsolt: Marvel's Agent S.H.I.E.L.D. (filmben nem volt jele)

9. Szemfényvesztők

Azt hittem varázsolni tudtak trailer alapján így nem igazán tetszett, de amikor megnéztem és nyomozgatták ki hogy mit hogy csinálnak az nagyon tuti volt!

8. G.I.Joe 2 és Halálos iramban 6

A Joe története jó nagyjából ott veszi fel a szálat ahol az első abbahagyta, Tatum szerintem többet is szerepelhetett volna. Dwayne mindkét filmben jól alakítja a megtörhetetlen figurát. Mindkét film jó hagynak maguk után némi kivetnivalót pár logikai hibát de őszeségében nézhetőek. Halálos iramban 6 részében meglepően sok főszereplő hal meg. A végén ahogy Statam-at "felvezetik" a 7. részre az valami briliáns nem tudom ki találta ki de plusz pont neki. Attól eltekintve hogy a kifutópálya 40 kilométernél is hosszabb és hogy Diesel tud repülni nem voltak nagyobb hibák benne.

7. Gravitáció

Ez a film amire azt kell mondjam nem közelíti meg semmi. Félreértés ne essék vannak jobb filmek de ez a film a látványra épít de azt nagyon jól. Története nem igazán szorul magyarázásra. nem tudom de nem emlékszem olyan űrbéli filmre ami ennyire realisztikus lett volna. Kezdve attól hogy az ütközésekből nem hallunk semmit mert vákuumban nem terjed a hang.

6. Feledés

Végre valami sci-fi ami jó. Látványos, impozáns és jól játszik a történettel. Meglepő fordulatokkal, a történet előrehaladásával egyre jobban összezavart.

5. Z világháború

Zombik, zombik imádom a zombikat de ami itt volt az túlmutat mindenen ami én csak elképzelni tudtam. A hömpölygő áradat, az ahogy kezelik a zombikat és az amit a főhősünk kezd az valami briliáns. Látvány az valami lenyűgöző, hideg futkosott a hátamon. És vége nem ilyen Resident Eviles szuper zombik, és még hál istenek a szemük se világit .. 

4. A nagy Gatsby

Azta, ennyit tudtam csak kimondani. Nem olvastam könyvben, nem halottam róla csak úgy hirtelen utamba került. Meglepődtem, a film egy olyan hangulattal játszik amit kevés film tud átadni. DiCaprio színészi munkája amennyire nem tetszett régen most annyira bejön. Története fordulatos, nem várt eseményeket tud elhozni és a végére teljesen elfog a kor hangulata.

3. Vasember 3

Létezik hogy gy Vasember rajongónak ne tetsszen ez a rész? Trailert mikor láttam féltem hogy az egész film egy nagy önsajnálkozás lesz, de aztán lassan rájöttem hogy a film készítők csak ezt a mostanában nagy előszereteten használt "jaj de nagyon depressziós vagyok" vonalat csak a trailere hagyták. A film tele van poénokkal. jó volt látni hogy saját kézből oldja meg a problémákat. Az hogy világított az ellenfelei az nagyon idegesített ezért került csak a 3. helyre.

 2. Star Trek 2

Hoppá két kettős a cím két végén. Star Trek rajongók egyszerűen imádták az első részt. Ahogy összekapcsolta a régi filmeket az ujjal, meg ahogy lenullázták a filmes univerzumot így új történeteknek ad helyet. Látvány lenyűgöző, történettel nem tudtam mit várjak de most a készítők letettek valamit az asztalra! ... megint

1. Az acélember

Iszonyatosan nehéz dolguk volt a készítőknek, megcsinálni azt amit már élőtűk megcsináltak és tokéletesen működöt. Superman-t bemutatni úgy ahogy még a világ nem látta. Először féltem hogy menyire fog jó munkát végezni Hanry Cavill és Zack Snyder. A forgatókönyvet írta David S. Goyer és Christopher Nolan így tudtam előre is hogy nem lehet rá panasz. Történet az ami sok vitát szült, kezdve azzal hogy Superman nem ölt DE ITT IGEN. Cavill és Amy Adams jó választás volt szerintem.

Realisztikusan ábrázolni egy olyan "embert" aki tud repülni, lézersugár tör ki a szeméből és majdnem elpusztíthatatlan nem lehet. Külön felhívnám a figyelmet arra a sok apró utalásra ami az Igazság ligája filmre próbál rámutatni.

A bejegyzés trackback címe:

https://filmekesjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr415720138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása