Volt egyszer egy filmes blog...

MovieMánia

GRID 2

2013. szeptember 18. - Pii89

2008 nyarán látott napvilágot a Race Driver Grid, bár én nem nagyon foglalkoztam vele, jobban vártan a Need For Speed Undercover-t, és unalmas óráimban néha néha eljátszottam még a Pro Street-el is. Majd egy nap, arra gondoltam, megnézem már milyen is ez a GRID. Nos azt kell mondjam, hogy kellemesen csalódtam. Valamiért a Pro Street-hez hasonlítottam, de hamar rájöttem, értelmetlen dolgot csinálok. Nagyszerű törésmodell, pilótafülke mint kameranézet, 24 órás versenyek és persze a kedvencem a DRIFT! Gyorsan a kedvenc autós játékommá vált, így nagyon megörültem, amikor Codemasters bejelentette a második részt, bár kicsit aggódtam is.

2013 májusában meg is jelent a folytatás, elhagyva a Race Driver előtagot. Aggodalmam sajnos beigazolódott. (kicsit lentebb)
Nagyon jó játék lett, gyönyörű grafikával, jó versenyekkel és a hangokkal. Azt hittem elolvadok, mikor ráléptem a gázra. De sajnos elég hamar szembesültem a dologgal, miszerint a CM olyan butaságot követett el, amit nem kellett volna. Pilótafülkés kameranézetet kidobta a kukába. ELSŐ HIBA.
Majd kezdtem hiányolni bizonyos versenyeket. 24 órás verseny is repült a kukába...MÁSODIK HIBA.
Aztán elég sokat kellett játszanom, míg végre feltűnt a DRIFT. Csalódtam a driftben. Rövid pályák, alig egy percesek. Nagyon nem olyan, mint amit vártam. És ha ez nem elég, még kevés is van belőle. Így belegondolva, lehet, jobb is, de HARMADIK HIBA.
Na és egy NEGYEDIK HIBA, ami inkább a játékmenetben lesz nagyon bosszantó. Vetélytársaink járgányai betonból vannak, és nem szívbajosak az tuti. Egyszerűen, ha bevágunk eléjük, hogy rálépjenek a fékre ijedtükben, nem teszik. Egy kisebb koccanás elég, hogy megpusziljuk a falat, így mindenféle fizikai kontaktust kerülnünk kell más autókkal. Ha megpróbáljuk kilökni a másikat, az szinte meg sem érzi és mi látjuk kárát. Agresszív vezetés kihúzva.
Miért kellett mindent kivenni és elrontani, ami az első részt igazán naggyá tette? Nem értem.
Na ennyit a bajaimról.

Megszűnt a pénz, helyette Fanokat kell gyűjtenünk. Minden verseny után X mennyiségű rajongót kapunk, és ha eleget gyűjtöttünk a játék feloldja nekünk a további versenyeket. Autókat így nem tudunk venni, mindig kapjuk majd az adott versenyekre. Lesznek kocsi kihívások is, amit ha teljesítünk, megkapjuk az autót. Csapattársunk itt már nem lesz, így a rajongókat egyedül kell gyűjtenünk.
Autóink testre szabhatók. Igaz nem NFS szinten, de legalább már felnit cserélhetünk, valamint az első részből megmaradt a festés módosítása.
Újabb versenytípusok is feltűntek, de erre majd rájöttök, és éjszakai versenyek is lesznek bőven.
 A Codemasters viszont bedobott egy másik újítást is. LIVE ROUTES. Ez annyit tesz, hogy a játék random generál nekünk egy pályát verseny közben, és térkép nélkül kell végigmenni rajta, kizárólag a vezetői képességeinkre támaszkodva. Több körös verseny esetén lehet, hogy az első jobbos kanyar a következő körben már balos lesz.
Hangulatról még annyit, hogy nagyon jó érzés, az Eiffel Torony felé száguldozni 200-al. Nagyon látványos, csak sajnáltam, hogy alatta nem kell elgurulni...

LIVE ROUTE verseny Párizsban:

Remélem nem vettem el senki kedvét a játéktól, nem ez volt a célom, én csak leírtam a véleményem. Mint minden játéknak ennek is vannak jó illetve rossz tulajdonságai. :)
Jó szórakozást!

A bejegyzés trackback címe:

https://filmekesjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr555522847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása