Volt egyszer egy filmes blog...

MovieMánia

3:10 Börtönvonat Yumába

2012. január 05. - Morpheus159

 Vélemény:

Szerintem nagyon jól sikerült a Börtönvonat Yumába!Nemrég Christian Bale maratont tartottam és persze megnéztem ezt a filmet is és nagyon tetszett! Russel Crowe és Christian Bale fantasztikus volt benne! Nagyszerű ellenfelek voltak, akik tényleg megtanulták egymást tisztelni és előbbi karaktere mégsem olyan elvetemült mint ahogyan a film drámai végén ki is derül. Aprópo a film végig izgalmas volt és áradt belőle a western hangulat. A rendezés és a zene is nagyon jó, akárcsak a mellékszereplök, úgymint pl.: Logan Lerman, Ben Foster, Peter Fonda. Összeségében én egy korrekt, izgalmas és drámai western filmet láttam, melynek ráadásul két nagyon jó színész a főszereplöje! 

Pontozás: 9,5/10 *Szerintem érdemes megnézni*

Rövid Tartalom:

A bandita Ben Wade kirabolja a postakocsit a bandájával. A fickót sikerül hamarosan kézre keríteni. A törvény emberei a városba akarják szállítani, hogy ott föltegyék a 3 óra 10-es vonatra, amely a yumai börtönbe viszi. A vasútállomásig azonban hosszú az út és a fogoly elszállításához emberekre van szükség. A farmer Dan Evans nehéz körülmények között próbálja eltartani családját. Fizetség fejében elvállalja, hogy csatlakozik a kísérőkhöz. A kis csapat elindul, nyomában Wade bandájával, akik ki akarják szabadítani a vezetőjüket.

Borító:

A bejegyzés trackback címe:

https://filmekesjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr843522051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása