Volt egyszer egy filmes blog...

MovieMánia

Vámpíros film

2012. január 03. - bady26

Véleményem:

Úgy ültem le, hogy, na nézzük mit is tudtak kihozni a Akonyatból, kicsit megparodizálva.Ahogy elkezdődött a film egyből lehetett látni, hogy egy kicsikét olcsóbb volt a költségvetés, mint a Alkonytnál.De szerintem ez semmiben sem változtatott a film paródiájában.Annyit már régen röhögtem mint ezen a filmen.Szerintem nagyon ott van a film.Minden percben egy újabb és újabb poén érkezik, amitől már az ember szeme könnyezik.Bár kissé rövidnek találtam a filmet de meg érte megnézni.Ajánlom mindenkinek aki szereti a paródiákat.

Pontozásom: 9/10

 

Rövid tartalom:

Becca a szokásos tiniproblémákkal küzködik; két fiú között őrlődik, az egyik vérszívó, a másik vérfarkas. Továbbá három feldühödött vámpír meg akarja ölni, az apja szó szerint kisbabaként kezeli, és ennek tetejébe még a szalagavató is közeledik. Feltűnik Lady Gaga, Alice, egy vérszomjas mókus, és a vérfarkas tánccsoport is előadja magát...

Borító:

A bejegyzés trackback címe:

https://filmekesjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr983515368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása