Volt egyszer egy filmes blog...

MovieMánia

Szédületes éjszaka

2012. január 03. - bady26

Véleményem:

Amikor keresgéltem, hogy mit is kellene megnézni, megakadt a szemem ezen a filmen. A címe már érdekes volt, és ahogy bele olvastam a tartalmába egyből meg is fogott, és gondoltam na egy újabb Amcsi film lesz amin az ember tud röhögni. Neki is álltam nézni a filmet, igaz eleinte untam magamat rajta, de a 10. perctől értelmet nyert a film is. Ahogy írtam fejjeb, nem is volt meglepő, hogy a bulikon, a csajozáson és a felnőttéválláson lesz a hangsúly. A filmben a főszereplők nem kevés szabályt hágnak át, mint például: autó lopás, hazudozás, illegális anyagok, és még folytathatnám, de szerencsére mident meg úsznak. A végefelé lesz egy kihívás is, amit Mat meg is csinál és így megkapja a régi szerelmét.A film magába jó és tetszetős, de párban mégiscsak jobb megnézni.

Pontozás: 8,5/10

Rövid tartalom:

A történet egy főiskolás srácról szól, akinek az élete céltalan. Egy vad hétvégi buli ad okot neki arra, hogy legyen miért küzdenie: végre elérhető közelségbe kerül álmai nője. A buli nem csak neki tartogat izgalmakat, ikertestvére, és legjobb barátja is átéli a felnőttéválással járó, néha igen érdekes helyzeteket.

Borító:

A bejegyzés trackback címe:

https://filmekesjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr293515477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása