Volt egyszer egy filmes blog...

MovieMánia

Harry Potter (összes)

2014. január 03. - J0ker

Borító.png

Vélemény.png

Mivel nem egy filmről van szó, így történetet se nagyon tudok honnan másolni, vagyis éppenséggel tudnék, de bazihosszú volna szóval úgy gondoltam saját szavaimmal fogalmazom meg ezt is röviden.

Egy kis segítség a wikipédiáról:

A Harry Potter hét kötetből álló, fantasy műfajú regénysorozat. Szerzője J. K. Rowling. A sorozat főhőse egy kamasz varázsló, Harry Potter, és az ő barátai, Ron Weasley és Hermione Granger, akik a Roxfort Boszorkány- és Varázslóképző Szakiskola tanulói. A történet arról szól, miként próbálja meg Harry legyőzni a gonosz varázslót, Voldemort Nagyurat, aki megölte Harry szüleit és megpróbálja meghódítani a varázslóvilágot, s leigázni a varázstalan embereket, a muglikat.

A film is ugyan erről szól, bármilyen meglepő. ^^ Szóval lényegében ennyi történik az egészben, hogy Harry hogy küzd meg a különböző nehézségekkel, miként állnak mellé a barátai, társai, majd az egész iskola is, szóval a történet így nagy vonalakban eléggé sablonos, de szerintem pont eléggé meg lett töltve fordulatokkal, és érdekes dolgokkal, én nagyon élveztem a filmeket.

Sokan mondják, hogy nem jó a film, a könyvek sokkal jobbak, vagyis akik olvasták, majd utána megnézték a filmet többnyire ilyen véleményen vannak, bár ismerek olyat is, akinek a filmek is tetszettek. Na én velük ellentétben, nem olvastam egyik könyvet sem, csak a filmet láttam és nem tartom rossznak, sőt mi több kedvenc filmjeim egyike.

A színészek is szerintem tökéletesen passzolnak a szerepükhöz, habár akkoriban még nem volt nagy nevük (miért is lett volna, hisz gyerekek voltak), de nagyon szépet hoztak össze, és az kifejezetten tetszett, hogy a főbb szereplők színészei mindvégig megmaradtak, nem cseréltek le közülük senkit. Ugyanis sok mai filmben sajnos kénytelen voltam azt tapasztalni, hogy színészt lecseréltek... nem azért, mert meghalt, vagy ilyesmi, csak lecserélték a második részben az egyik főbb szereplőt és ez engem eléggé tudott irritálni, pláne ha nem is hasonlított. Szóval ez nálam egy elég nagy plusz pont, hogy 10 éven keresztül nagyjából megmaradtak a színészek.

Szóval nem is tudom mit mondjak még... Nekem nagyon elnyerte a tetszésem az összes film, és akármilyen érdekes a kedvencem az utolsó előtti, vagyis az 7. film első része. Mind a történetét szeretem, nem túl hosszúak a részek, bár igaz nem is rövidek (kb 2,5 órás egy film, és van belőlük 8), egyszerűen nézeti magát, tehát kb észre se veszem és már eltelt az a 2,5 óra. Akik szeretik az ilyen fantasy kategóriába sorolható filmeket, azoknak simán ajánlom. Aztán persze van benne szerelmi szál is, mert hát miért ne volna, mivel meg is halnak páran, így tragédia is megtalálható benne, akciókban sem szenved hiányt a történet, és még isten tudja mit találok benne ha jobban megnézem. :D

Ja és a zenéje is tetszik... ^^

Pontok.png

imdb.png

7,3 - 8,1 (mivel több film van a legrosszabb és legjobb pontozás)

sajat.png

9,9/10, de a 7. film 10/10

Előzetes.png

Na... Mekkora mákom van... Találtam egy olyan klippet, amiben minden trailer benne van, ha jól látom.

online.png
Harry Potter és a bölcsek köve (2001)

Harry Potter és a titkok kamrája (2002)

Harry Potter és az azkabani fogoly (2004)

Harry Potter és a Tűz Serlege (2005)

Harry Potter és a Fõnix Rendje (2007)

Harry Potter és a félvér herceg (2009)

Harry Potter és a halál ereklyéi I. rész (2010)

Harry Potter és a halál ereklyéi II. rész (2011)

Csak kattints a címre és nézheted is!

A bejegyzés trackback címe:

https://filmekesjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr75728187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása