Volt egyszer egy filmes blog...

MovieMánia

Bemutatkozó filmleírásom: Jay és Néma Bob visszavág

2013. augusztus 13. - Sztárk

Üdvözletem! Sztárk vagyok, és Tegnap kaptam adminisztrátori "rangot" ezen a remek blogon. Boldog vagy, hogy én is része lehet mától a sikernek. Remélem mindenki élvezettel fogja olvasni az én soraimat is. Akkor Lássunk neki.:

Jay és Néma Bob visszavág


Előre leszögezem, hogy ez a film trágár nyelvezetet használ tehát ha esetleg nem szereted az ilyen filmeket ne nézd meg. A filmet egyébként 16 éven aluliaknak nem ajánlott-nak sorolták be.

Rövid tartalom:  Jay és Néma Bob mindennapjaikat a Shop Stop nevű bolt előtt semmittevéssel és marihuána terjesztéssel töltik. Véletlenül megtudják, hogy a karaktereik felhasználásával készült Bunkómen és Gyökér (Bluntman and Chronic) képregényszerzői jogait megvásárolta a Miramax és a forgatás néhány napon belül megkezdődik Hollywoodban. Mivel a produkciót és a karaktereiket egy internetes fórumon máris „fikázzák” (= ócsárolják), a két „füves fütyi” elindul, hogy megakadályozza a forgatást.

 

Nos igen.  Én Személy szerint imádom a filmet mivel imádom az agyament filmeket. A film felvonultat rengeteg filmparódiát. Pl. A Star Wars vagy a Good will Hunting. És ez csak 2 a több 10ből. Én már legalább 5-ször láttam a filmet és ez olyan film, amit minél többször megnéz az ember annál jobb.  Ja igen, a kis tartalomból nem derül ki ezért leírom.

A képen látható bal oldali srác JAY, aki állandóan dumál. Mellette jobbra látható Néma Bob, akit Kevin Smith játszik. Mellesleg ő a film rendezője is. A filmben olyan szereplők vannak még,  mint Ben Affleck, Shannon Dahorti ( Bübájos boszik) vagy Matt Damon. 

A film 2001-ben készült. IMDB-n jelenleg 6,8 ponton áll, amit én személy szerint keveslek. 

Mi lehetne megfelelőbb végszóként, mint egy részlet a filmből.  Remélem tetszeni fog. Sztárk Voltam, sziasztok.

A bejegyzés trackback címe:

https://filmekesjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr415459814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása