Volt egyszer egy filmes blog...

MovieMánia

Rambo - The Videogame

2014. február 28. - Isten88

 

Vélemény.png

 

A játék műfaját tekintve Rail Shooter lett. Ez annyit tesz, hogy célzáson és lövésen kívül, mást nem kell csinálnunk. Nem sok információ birtokában voltam, mikor készült a játék, megjelenés előtt 2-3 hónappal lettem azzal is tisztában, hogy milyen műfajt fog képviselni. Hogy milyen játék lett volna jó ebből? TPS nézetű, lopakodós-gyilkolós..? Szerintem...

De nem kell félni, nem lett ez rossz, attól, hogy lehúzzák a külföldi gamer oldalak, meg a magyar gamerek 80%-a. De miért teszik ezt? Fooooggggalmam sincs. Komolyan nem értem miért. Csak azt látni mindenhol hogy szar, fos, elkúrták. De még senki nem mondta el nekem, hogy miért? A műfaj miatt? A grafika miatt? A nehézség miatt? A műfaj miatt lehet panaszkodni, mert mint mondtam, én is TPS-re számítottam és óriásit csalódtam mikor megláttam az első gameplay videót. De old, vagyis öreg vagyok már, régen nagy menőség volt ez a Rail Shooter, szóval én be tudok vállalni ilyen játékokat és tudom még rá mondani hogy fúúú bakker ez jó, játékterem feeling. A grafika az átvezetőkben pocsék, idióta CGI-k hülye pofavágások, amúgyis nyomi fejek, Rambo is elég hülyén néz ki, mint aki most jött aerobic edzésről, a haja meg hullámzik alulról felfelé, ha fújja a szél. Nos igen ez gáz, de játék közben panasz nem lehet rá, hozzák a film 3 részének hangulatát, isteni volt, hogy szétlőhettem a sheriff hivatalt én is!!! :D Eleinte mondhatni nehéz tud lenni a "gém" de mikor szintlépéseknél megkapunk különböző perkeket, például fejlövésért visszatöltődik 5% életünk, akkor könnyű-normál nehézségi szinten lehetetlen meghalni.

De ez kit zavar? A filmben meghalt Rambo? Nem! Rambo sérthetetlen, Rambo egy egyszemélyes hadsereg! Stallone egyébként sem szokott nagy sérüléseket szenvedni a filmjeibe, szóval érezzük már azt a hangulatot amit át akarnak adni ezzel! A maradék ok meg az lehet, hogy:

- Há a Büdöslábú Józsi utálja ezt a játékot, meg háá mee a Büdöslábú Józsi azt mondta ez egy foshalom, akkor én is ezt mondom, de még ki se próbáltam de kuss ez az én titkom, attól végigposztolom mindenhol, Józsi, vagyis az én véleményemet a játékróóó.

Ez az egy hülye százat csinál szindróma.

Engem megnyertek ezzel a játékkal, én a ratyi mellett észreveszem benne a jót is. A gamer oldalak nem tudom hogy kontollerrel játszanak-e PC-n, de ne tegyék, úgy persze, hogy gáz lesz. Konzolon lehet vele, mert ott van rásegítés, de PC-n még könnyű szinten is kiakasztó joystick-al játszani.

Tehát inkább idősebbeknek ajánlom, ők talán többre értékelik az ilyet, igaz öregebb szájából is hallottam a szarozást..az okot nem. :) Jó játékot kívánok!

Előzetes.png

 

A bejegyzés trackback címe:

https://filmekesjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr535836227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása