Volt egyszer egy filmes blog...

MovieMánia

Vén csontok - Old Dogs

2014. február 26. - bady262

történet.png

A két jóbarát és üzlettárs, az elvált Dan, aki legnagyobb szerencsétlenségére még mindig szerelmes volt feleségébe, és az életvidám, megrögzött agglegény, Charlie élete hirtelen a feje tetejére áll, amikor egy hatéves ikerpárt bíznak rájuk. A helyzetet súlyosbítja, hogy épp életük nagy üzlete előtt állnak. A gyerekekhez egyáltalán nem értő párosnak komoly erőfeszítéseket kell tennie, hogy gondoskodni tudjon az ikrekről. Rengeteg problémával kell szembenézniük, a szokatlan kihívás többször is az összeomlás szélére sodorja őket. Azonban lassacskán végre ráébrednek, valójában mi az igazán fontos az életben.


Nemzet: amerikai
Stílus: családi, vígjáték
Magyar mozibemutató: 2010. január 21.
Amerikai bemutató: 2009. november 25.

Vélemény.png

Szép napot Kívánok mindenkinek !

 Most egy családi vígjátékról szeretnék nektek írni, amit nem is oly rég sikerült megnéznem. Kicsit érdekesnek találtam a címét de gondoltam egy próbát meg ér. Főleg hogy John Travolta és Robin Williams is nagy szerepet kapott a filmeben. Elég érdekes kombináció és szokatlan is. Eddig még egy filmben sem láttam őket amit láttam volna. Minden esetre nekem nagyon is bejött most a két főszereplő munkája. Charlie az az (John Travolta) egy macsó,laza fenegyerek szerepet kapott, mint ahogy már azt tőle megszoktuk, Dan az az (Robin Williams) pedig egy család szerető apukás szerepet tudhatott itt is magának. Mind két fél már elég megszokott módon tudta végezni a dolgát hiszen nem egy filmben játszottak már és nem is először dolgoztak a rendezővel:Walt Becker-el. Mit is mondhatnék én z elejétől szépen elkezdődött a film fel épülni bár igaz a történet nem valami nagy nincs is annyira kidolgozva, pedig még azért egy kicsit lehetett volna vele dolgozni, de valahogy a poénok nagyon jól sikerültek benne. Legalább is nekem nagyon be jött, volt hogy a nevetéstől még könnyeztem is. És ezt most komolyan mondom. Tényleg pár résznél le is kellet állítani a filmet hogy kitudjam fújni magamat. Unalmas részt valahogy nem találtam benne, rendesen meg volt fűszerezve poénnal Egy igazi amerikai kis vígjátékról beszélhetünk. Nincs semmi se túl bonyolítva minden megy a maga sorjába. Igaz egy dolog volt benne ami szerintem nem kellet volna bele tenniük a filmben, de ha nincs az a rész nem lesznek újra barátok a barátok. A rendező jól látta hogy az egyszerűségben vannak a legjobb dolog. És a végére mindenki megkapja azt amire a lelke mélyén vágyik. Igaz a hivatalos pontozáson nem ért el valami sok pontot, de én ezzel nem értek egyet. Szerintem ez egy remek vígjáték amit mint barátokkal mint családdal meg lehet nézni. Egy nagyon jó kikapcsolódás lenne mindenki számára.

Aki ki akarna kapcsolódni és fel szeretné magát vidítani akkor annak találták ki ezt a filmet. Jó szórakozást kívánok hozzá !

Borító.png

Előzetes.png

Pontok.png

imdb.png

5.3

sajat.png

8.1

Katt ide az online megtekintéshez!

A bejegyzés trackback címe:

https://filmekesjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr1005833147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása