Volt egyszer egy filmes blog...

MovieMánia

Violet & Daisy - Vérontás "cuki" módon?!

2014. február 20. - DavidRawrr

történet.png

Daisy és Violet bérgyilkos csajok. Új megbízatásuk szerint ki kellene nyírni egy fickót, ami első hallomásra sima ügynek tűnik. De a férfi házát átnézve valami megmozdul bennük, nem akarnak csak úgy golyót röpíteni a célpont fejébe, szeretnék megismerni. Az is kiderül, hogy pont tőle jött a felkérés, hiszen halálos betegségben szenved és mással szeretne véget vetni az életének. Michael a célpont és Russ adja a feladatot a csajoknak. 

Vélemény.png

Mikor elkezdtem ezt a filmet megnézni előtte semmit nem tudtam róla. Egy előzetest se láttam, nem olvastam leírást, egyedül a posztert láttam, és mivel az megnyerő volt neki kezdtem! Egy amolyan csajos cukiskodós filmre számítottam, és részben igazam is lett. Ám azt korántsem gondoltam, hogy ilyen megnyerő és jó körítést kap!

Nos a történet szerény véleményem szerint zseniális. Remekül meglett írva, fordulatos, humoros egyben drámai és részben még kegyetlen is. Bár úgy gondolom, hogy az egész koncepció kicsit morbid, de belefér. Hatalmas plusz jár a rendező és egyben a forgatókönyvet is megíró Geoffrey Fletcher-nek, aki remekül egybegyúrta a különböző stílusokat! Minden percét élveztem, rengetegszer meglepett a film, és úgy gondolom garantáltan odatapasztja a nézőt a képernyő elé!
Némi negatívum az átvezetéseknél tapasztalható, de nem vészes, 1-2 jelenet lett rosszul odavágva. A dialógus felhozatal azonban nagyszerű, olykor cuki, olykor komoly, sokszor vicces! 

A következő hatalmas pozitívum a szereplő gárda! Alexis Bledel és Saoirse Ronan (Daisy és Violet) eszméletlenül jól játszák a szerepeiket. Violet nagyon aranyos, nagyon megnyerő, hasonlóan Daisy-hez. Különösen tetszik, ahogy például az elején szinte komolytalanul, mégis kegyetlen módon pumpálják tele ólommal az áldozataikat. Aztán a történet lényegi részében egyre megnyerőbbek az alakítások, nincs unottság, sőt magukon is túl teljesítenek. Isten nyugasztalja James Gandolfinit, (Michael) eszméletlen jót alakít! Tökéletesen passzol hozzá a szerep, és úgy hozza azt ahogy azt kell! Sajnos Danny Trejo (Russ) visszafordíthatatlanul bevonult a háttérbehúzódó "gonosz" szerepébe, hisz itt is ezt csinálja. 

Nos... Mindenképp érdemes megnézni, hisz kategóriájában egy nagyszerű, szórakoztató film!

Pontok.png

imdb.png6.5/10

sajat.png9/10

Borító.png

Előzetes.png

online.png

Online megtekintéshez kattints ide!

A bejegyzés trackback címe:

https://filmekesjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr585824520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása