Volt egyszer egy filmes blog...

MovieMánia

Sorozat ajánló - Banshee

2013. december 30. - Nikosssz

történet.png

A feltételesen szabadlábra került tolvaj felveszi Lucas Hood, a Pennsylvania állambeli Banshee városka seriffjének személyazonosságát. A városban él régi szerelme, akit tizenöt évvel ezelőtt látott utoljára. Carrie azóta újból férjhez ment. Vélemény.png

Egy kis időbe telt mire rávettem magamat a sorozat megnézésére. Amikor viszont elkezdtem alig bírtam betelni vele, és nem kellett hozzá sok idő, le is daráltam a sorozatot. Mint a fent említett sztori is írja egy elég bonyodalmas történet tárul elénk. Azonban ez az alapkoncepció nem elég, és részenként mindig kapunk valami újabb és újabb kirakós darabot. Amit viszont még itt az elején ki emelnék, az a korhatár. Az bizony nem csak dísznek van ott, ugyanis a minden részt bekebelező szexjelenet csak a kezdet. Olyan brutális akció jeleneteket kapunk, hogy nem biztos, hogy mindenki bírja. Az utolsó részekben meg már tényleg olyan durva jelenetekkel dobták fel a sorozatot, hogy a 18 éves fejemmel a fej elfordít, és az ÁUCH kifejezés használata kötelező lett.

Le kell szögezzem, hogy csak is a vélemények miatt kezdtem el a sorozatot. Amint kikerestem, a posztere annyira nem sugallta azt, hogy tölts le, és nézz meg! A történetet vagy előzeteseket teljesen elhanyagoltam, és ezért is lephetett meg ennyire. Így visszagondolva, csakis bánni tudom, hogy nem kezdtem el korábban. Most pedig azt bánom, hogy már vége is van. Január 10.-én azért elindítják a 2. évadot, de innen nézve még az is messze van... Főleg akkor, ha belegondolunk, hogy az évad vége mennyi kérdést dob fel még!

Kicsit szereplő, és rendezői szempontból vizsgáljuk a filmet. Miguel Sapochnik a sorozat rendezőjének eddig egyetlen egy filmje jelent meg, ami stílusban közel áll ehhez, csak abban kicsit futurisztikusabb részek voltak. A film nem más volt, mint a Repo Man (végrehajtók). A sok jó színész között, talán csak Ivana Miličević az, akinek már volt egy kis neve a sorozat előtt. Aki viszont meglepett, az Antony Starr a főszereplő. Eleinte olyan unszimpátiát váltott ki, de ahogy néztem mindig jobban átjött az a pszichopata gondolkodásmód az ő fejével. Szívesen látnám őt egy-két komolyabb filmben is! Nagyon nagy szeretettel várom a 2. évadját ennek a tökéletes 10 részes sorozatnak. Jó szórakozást! :)Pontok.pngimdb.png8,1/10sajat.png10/10Borító.pngElőzetes.png

A bejegyzés trackback címe:

https://filmekesjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr575716934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása