Volt egyszer egy filmes blog...

MovieMánia

A végzet ereklyéi: Csontváros - Végre egy értékelhető tinikönyv-feldolgozás?

2013. szeptember 05. - csak Porter

Mielőtt még belekezdenék mondandómba, kijelentem, hogy nem olvastam egyik Végzet ereklyéi-könyvet sem, sőt még egy hónappal ezelőtt a létezéséről sem tudtam, így filmként tekintek rá és nem úgy, mint könyvadaptációra. Bevallom nagyon alacsonyra tettem a mércét, mert egy újabb Alkonyat-klónt vártam, és már volt szerencsém ebben az évben egy Lenyűgöző teremtmények nevű valamihez is. Mivel most a kedvesem volt megbízva a filmválasztással, nem is lehetett kérdéses, mit választ...

történet.png

Clary Fray éli mindennapjait úgy, mint egy átlagos tini. Születésnapján betéved egy klubba a barátjával, ahol egy gyilkosság szemtanújává válik. Ám a gyilkosságot csak ő látja, senki más. Ezt követően elrabolják az anyját és Clary nyomozni kezd a tettes után, s közben különleges dolgok történnek...

Vélemény.png

Micsoda sztori! De viccet félretéve, jól kezdett a film. Szerencsére nem húzták sokáig a tinis szálat, és rögtön bedobták a gyilkosságot, hogy aztán kezdetét vegye a cselekmény kibontása. Azt kell, mondjam, működött a film. Féltem, hogy gyerekes megoldásokat fognak használni a démonoknál vagy a vérfarkasoknál, de szerencsére nem így lett. Sőt a démonok tetszettek a legjobban a filmben. Persze semmi véres gyilkolás, olyan Odaátosra vették a figurát. Sőt még egy-két jó poént is kaptunk a filmben. Bevallom, volt a film közepén egy 5 perc, amikor azt hittem, hogy elindulunk az Alkonyat folytatás irányába, de szerencsére gyorsan észhez tértek és egy remek húzással megcsavarták a sztorit. 

Harald Zwart rendező egy hangulatos kis atmoszférát teremtett filmje köré, így mondhatni eléggé egyedi lett a végeredmény és nem hasonlít cseppet sem a fent említett filmekhez. A két főszereplővel sincs gond, hozzák azt a szintet, amit egy ilyen film megkövetel. Több ismerős arc is megfordult a filmben és külön öröm volt látni Jonathan Rhys-Meyerset is.

Mindent összefoglalva, meglepő, de tetszett, amit láttam. Lehet csak annak köszönhető, hogy nem vártam tőle semmi jót, de kellemeset csalódtam. Nagy a valószínűség, hogy nem lesz több rész, mert világszinten leszerepelt a film, sajna. De azért fel a fejjel, majd kapunk helyette valami mást!

Pontok.png

imdb.png

6,8/10

sajat.png

7/10

Borító.png

Előzetes.png

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://filmekesjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr225496691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása