Volt egyszer egy filmes blog...

MovieMánia

Ruby Sparks

2012. december 29. - bady262

Véleményem:

Szép napot kívánok minden kedves olvasónak !

Ennél a filmnél eléggé vegyes gondolatok jártak a fejemben amikor el olvastam a tartalmat. Hogy egy író leírja a álmai nőjét és másnapra meg is jelenik neki.  Elgondolkoztató volt hogy meg e nézzem vagy ne. De a végén rá szedtem magamat nagy nehezen.

A film eleje az tényleg nagyon jó volt, szépen elkezdődött és kezdtem is belemerülni a filmbe hogy hogy is van ez hogy most leírja és meg is történik. Gondoltam lesz rá valami szép kis magyarázat de hát tévedtem. Semmi választ nem kap az ember arra hogy is valósulhat meg ez az egész. Na de ez még annyira nem is vészes, vegyük egy csodának és fojtassuk a filmet. Ahogy megy tovább a film egy darabig még jó, minden oké, de aztán valahogy ahogy el éri a film felét kb. elkezd romlani a egész film, olyan mintha a végét csak úgy összecsapták volna, kezd unalmassá válni. Amikor én is néztem, gondolkoztam nem fejezem be mert már nem fogott meg úgy mint az eleje. De aztán mégiscsak elkezdtem befejezem. Lehet tévedtem. De akkor viszont nem lenne ez a írás róla.Most vissza a filmhez. A vége fele főleg az nem tetszett rajta hogy úgy változtadta Ruby-t az író( Calvin)  ahogy ő akarta. Ezt nagyon de nagyon rosszul vetette a fényt az íróra (Calvin-ra) Nálam ez egoistának hozta le de aztán a végére pedig úgy ahogy rendbe hozta a dolgokat és szépen....

Aki megnézi a filmet megtudja a végét, nem spoilerezek annyit. v

Meg kell hagyni azért a vége jó lett ahhoz képest amit a közepefele elrontottak szerintem. És lehetett újból gondolkozni rajta mi is lesz hogy tovább. Véleményem szerint kilehetett volna jobbra is hozni a filmet, főleg a közepén ha dolgoztak volna rajta még jobb lenne. Azért így is megnézhető 1x de akkor is csakis barátnővel, hogy a közepe ne legyen unalmas.

  További szép napot mindenkinek és kellemes filmnézést !

Egy kis ízelítő

Történet:

Calvin egy zseni regényíró, aki elkezd gépelni egy új regényt az õ kézi írógépén Ruby-ról, álmai nõjérõl. Másnap azonban nem hisz a szemének, mert találkozik regénye hõsével. Kapcsolatuk kibontakozik, ám amikor problémák adódnak, Calvin-nek csak az íródó mûvét kell elõvennie és saját szájíze szerint kell alakítani a történéseket, melyeket majd követ a valóság.

Műfaj:

Színes, amerikai romantikus vígjáték, 2012

IMDb értékelés: 7.2

Borító:

A bejegyzés trackback címe:

https://filmekesjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr774986549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása