Volt egyszer egy filmes blog...

MovieMánia

Sokkoló

2012. január 07. - bady26

Véleményem:

Ezt a filmet új ajánlották hogy igazi nagy horror. Hogy az ember este nem fog tudni aludni. Mivel én nagyon horror kedvelő vagyok, kölcsön is kértem és örültem magamnak, hogy na egy jó kis horrort fogok nézni. Mivel van még pár ilyen haverom elhívtam őket is hogy nézzük csak meg. Ahogy bekapcsoltuk csak vártuk a félelmetes jeleneteket. De valahogy nem akartak egyátalán jönni. A film közepéig semmisem. Na mondom majd következő felébe. Erre csak poénos kezdett lenni a film. Mint például hogy egy lélek át szál más testébe, amikor magasfeszültség van. Na itt már érdekes volt, hogy hátha valami.Csakhogy a tervezők ezt úgy oldották meg hogy a film kb minden 10 perceb alakott váltott a gyilkosunk. Ez még annyira nem zavaró, de amikor egy kislányt kerget egy öregebb ember, akinek ki van törve a lába és úgysem tudja elkapni, és senki nem veszi ezt észre, na ott már én röhögtem. A film szerintem horrornak egyátalán nem megy el, maximum a fiatalabb korosztálynál, bár én is még elég fiatalon láttam. A rendezőknek szerintem nem nagyon sikerült, a horror jelenetek helyett vicces jelenetek vannak. A filmet vígjátéknak kellene titulálni, nem horrornak. De ez az én szerény véleményem. Bár lehet az akkori időkben mástól féltek az emberek. Dehát ez van, izlések és pofonok.Aki röhögni akar az nézze meg.Ja igen a film tényleg sokkolt.De a hülyeségével.

Pontozásom: 3/10

 

Rövid tartalom:

Sorozatgyilkos szedi áldozatait a városban. Don Parker nyomozó éjt nappallá téve üldözi a kegyetlen fantomot, de sokáig úgy tűnik, a gyilkos behozhatatlan előnyben van a rendőrökkel szemben. Aztán váratlan segítség érkezik. Parker nyomozó fia, Jonathan különösen élethű rémálomból ébred: álmában az egész családját kiirtotta a gyilkos, aki nem más, mint egy környékbeli TV-szerelő, Horace Pinker. Jonathan apja még a legképtelenebb nyomot is hajlandó követni, hogy rács mögött tudja a tettest, ezért Pinkerre is kiterjeszti a nyomozást, és nagyon meglepődik, amikor kiderül, hogy valóban a TV-szerelő a keresett sorozatgyilkos. Pinkerre a villamosszék vár, ő azonban még nem fejezte be, amit elkezdett. Halála előtt lepaktál az ördöggel és miközben testét átjárja a halálos áramütés, gonosz lelke máris más testébe száll át. A testből testbe vándorlásnál azonban hamarosan egy sokkal hatékonyabb módszert is kitalál: besugározza magát a tévéadásokba, és gyilkos támadásokra készteti a nézőit. Fő célja, hogy bosszút álljon azon, aki a villamosszékbe juttatta: Jonathan Parkeren.

Borító:

A bejegyzés trackback címe:

https://filmekesjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr933525603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása