Volt egyszer egy filmes blog...

MovieMánia

Vasököl

2011. december 28. - bady26

Véleményem:

Amint megláttam interneten egyből az ugrott be, hogy ez nekem kell, még az nap le is töltöttem. Ahogy néztem egyre jobban kezdett megtetszeni a film.Olyat, hogy robot Box még nem láttam, de nagyon tetszett, és az ahogy a kisgyerek talált egy robotot, akinek alig volt esélye a nagyok ellen, és mégis nagyra nőtt, az igen király volt.Főleg, hogy a minimum eséllyel megtudta verni nagyokat tetszetős dolog volt.És a vége valami fenomenális, hogy a Zeust legyőzi a kis Atom.Semmi bajom a filmmel, de mégis csak az alábbi pontozást kapja.

Pontozásom: 8,6/10

Rövid tartalom:

Charlie Kenton egykor bokszoló volt, de jelenleg kisstílű üzletember. A sportot azért kellett abbahagynia, mert képtelen volt legyőzni az új ellenfeleket, a 2,5 méter magas acélrobotokat. Most azonban újra lehetőséget kap, hogy fiával együtt visszatérjen a ringbe.

 

Boríttó:

A bejegyzés trackback címe:

https://filmekesjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr633503158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása