Volt egyszer egy filmes blog...

MovieMánia

Honey

2011. december 28. - bady26

Véleményem:

Ami ezt illeti a mai este ültem neki a filmnek, hogy megnézzem. Le is ültem, és elkezdtem nézni. Nem nézett ki roszz filmnek. Ahogy néztem, egyre jobban belemrültem, a frappáns kis tartalomba. A tánc kiváló, az effektekre sem lehet semilyen panaszom. Ahhoz képest, hogy 2003-as film, kiváló. Nekem bejött a film, és az egyszerű, de mégis nagyszerű tartalom kiváló filmmé tette. Csak annyi kifogásom lenne, hogy a végét nagyon gyors zuhanósra csinálták, Honey gyorsan elvesztette az állását. Nem talált sehol munkát, de talpra állt. Az az a vége nekem elég gyors.

Pontozásom: 8/10

Rövid tartalom:

Honey Daniels egész életében arra várt, hogy megmutathassa a világnak, hogyan táncol, és most csak egy lépés választja el ettől. A gyönyörű, szexis, ambiciózus lány nappal hip-hop órákat ad a helyi fiataloknak, éjszaka pedig egy diszkóban pultos, ahol a szolgálat lejárta után kiélheti táncos hajlamait a parketten. Itt figyel fel rá egy híres kliprendező, és kéri fel háttértáncosnak. Honey igazi tehetsége hamar megmutatkozik, és karrierje üstökösként ível fel: nemsokára már ő koreografálja a nagy hip-hop és R&B sztárok klipjeit. Ám mindez túl szép ahhoz, hogy igaz legyen. Amilyen gyorsan vált valóra az álom, olyan gyorsan kezd semmivé foszlani...

Borító

A bejegyzés trackback címe:

https://filmekesjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr603503073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása