Volt egyszer egy filmes blog...

MovieMánia

Life - Élet a halál előtt!

2017. március 28. - Nikosssz

Kezdhetném úgy, hogy nagyon kíváncsian vártam a filmet, már az első pillanattól fogva, de ez hazugság lenne. Egy héttel a mozizás előtt néztem meg az első előzetest, majd annak hatására játszottam el a gondolattal, hogy moziban nézős legyen-e. Végülis rászedtem magamat, és nagyon nem bántam meg!

Az első pár percben a kamera mozgása nem nagyon passzolt be számomra, hiszen voltak olyan jelenetek, mintha a kamera ténylegesen csak magától lebegne, forogna, de egy idő elteltével, amikor már a szemem hozzászokott az ilyen mozgáshoz, és nem szédültem tőle, még a film előnyére is vállt. A képi világ brutálisan jól el lett találva. A néhol megjelenő vér, könny vagy ép vízcseppek eszméletlenül jól lettek megcsinálva, és valósan átadja az érzést, hogy a szereplőink ténylegesen az űrben vannak.

A szereplőket úgy hiszem nem nagyon kell bemutatni. Ryan Reynolds zseniálisan alakít, már ameddig ezt megteheti. Személy szerint keveseltem a vásznon töltött idejét. Jake Gyllenhaal  az Éjjeli féreg c. filmben alakított olyan durván, mint ebben a filmben. Bár míg ott egy érzéketlen riportert alakít, itt küszködik az érzéseivel, de átéléssel teszi azt, ezért áll jól neki ez a szerep is! Rebecca Ferguson volt számomra az a szereplő akit helyettesíthettek volna egy jobb színésznővel. Nem mondom, hogy tehetségesebbel, ugyanis annyira nem ismerem jól a filmjeit, de ebben a műben, elég gyengének véltem, bár lehet csak Jake viszi el előle a rivaldafényt.

Mindenesetre, egy nagyon jó sci-fi thriller film lett a végtermék, amit leginkább az Alien filmmel tudok azonosítani, és számomra azt kenterbe veri.

A bejegyzés trackback címe:

https://filmekesjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr6812374931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása