„∞”
Madarász Isti, pár Barátok közt és Haction epizód, valamint két tévéfilm (A legyőzhetetlenek, A fekete múmia átka) után valami újat szeretett volna alkotni a magyar mozifilmgyártás azóta folyamatosan fejlődő világában és nem kisebb feladatra szánta el magát, minthogy első mozifilmjeként, egy saját maga által csak "időkavarós film"-ként nevezett sci-fi thrillert készítsen.
Ádám és barátnője gyógyszereket csempész át külföldre főnöke, Dezső megbízásából. Egy utolsó munkára készülnek, hiszen Ádám meg akarja lopni Dezsőt, és a szállítmányért kapott pénzen új életet akar kezdeni, de minden számítása felborul, amikor Anna közli vele, hogy terhes. Ezután főszereplőnk, mire észbe kap, egy időcsapdában találja magát…
A legnagyobb erénye a Huroknak, hogy egy újabb Hollywood-i műfaj került meghonosításra és nem is akármilyen módon. Madarász Isti, aki nem csak rendezte, de írta is saját filmjét, egy olyan izgalmas és okos alkotást készített, amit más ország is megirigyelhetne, sőt, még egy kisebb költségvetésű Hollywood-i filmként is remekül működne.
Persze ennek a műfajnak az egyik ismérve - amellett, hogy rengeteget lehet rajta filózni -, többszöri megnézést igényel, hogy minden kirakós a helyére kerülhessen, valamint könnyen bele lehet kötni a cselekménybe. Igaz, még csak egyszer volt szerencsém látni a Hurok című filmet, de már az első nézésre szemet szúrt egy-két logikai bukfenc, de ez elnézhető a készítőknek, ha a céljaként kitűzött dolgokat teljesíti.
Vagyis, hogy a cselekmény teljes mértékben leköt, izgat, szórakoztat, valamint a film megnézése után folyamatosan pörgeti az agyad a látottakat és próbálja megtalálni a megfelelő megoldást.
Bevallom őszintén, hogy az utolsó képkockák után mosolyogva álltam fel és jöttem ki a moziból, mert egy ilyen jó magyar filmet láthattam az előző másfél órában és már azon gondolkodtam, hogy mikor nézzem újra. Ezután a következő percekben, mire észbe kaptam, már beindult az agyam és kezdetét vette a már említett pörgetés.
8/10