Volt egyszer egy filmes blog...

MovieMánia

TOP10 film 2014-ből (nikosssz)

2014. december 29. - Nikosssz

Idén se túl könnyű a választás, ha össze szeretnénk írni azt a 10 filmet, ami az egész évben a legjobban tetszett. Voltak idén is csalódások, és voltak meglepetések is. Szerencsére moziban csak azokat láttam, amit nem bántam meg! Remélem a jószerencse ilyen téren jövőre is elkísér! Nem kertelek essünk is neki a szubjektív véleménynek, ami az én szemszögemből világítja most meg az idei év termését!

10. A Million Ways To Die In The West

Sokakkal ellentétben én elég jónak véltem Seth új agymenését, és bár a Ted mögé sorolnám, idén bekerülhetett a listába!... Éppen hogy csak, de benne van! Kellőképpen megmosolyogtatott, és kiszámíthatósága ellenére is tetszett. A sok jó színész pedig ráadásként szolgált!

9.Blended

Adam Sandler, és Drew Barrymore közöse az 50 első randi szintjén táncolt, és bár ha nem is a legjobb filmje Sandlernak, itt felcsillant a remény, hogy ismét a jó útra tér és még igen is jó színész.

8. Need for Speed

Igen nálam még ez is bekerült, és nem is az utolsó helyre. Ennek miértje egyszerű, nem egy túlbonyolított dráma, de akad benne ilyes fajta szál is, emellett pedig kellően tudták kezelni az autós jeleneteket is. Szerintem jól sikerült film lett belőle! 

7. Ride Along

Ez szerintem nem túl meglepő! Ice Cube és Kevin Hart is remek alakítást nyújt, és ezzel együtt egy jó hangulatú akcióvígjátékot kapunk. Helyénvaló poénok, kemény beszólások!

6. The Lego Movie

Az idei év egyik legnagyobb meglepetése volt számomra, és szerintem sokak számára is. Haverok ajánlására néztem, de nem bántam meg! Remek kis mese minden korosztálynak!

5. The Equalizer

Denzel Washington ma már 60 éves színész, de a filmjén ezt nem venni észre. Könnyed mozdulatokkal intézi az ügyleteit, és hidegvérrel képes bármit felhasználva igazságot szolgáltatni! Kemény akció, de mindenképp érdemes megnézni!

4. The Fault In Our Stars

Könnyed romantika drámai körettel! Hát igen nagyon nagy vonalakban kész is a film. Hangulata nagyon jó, és a színészek is profi munkát nyújtottak! Azért még a szívhez szólósága is közre játszott!

3. Locke

Nem hittem volna hogy egy olyan film, amiben mindössze egy szereplő van, ennyire le tud kötni! Hagyja az embert, hogy eljátszadozzon a gondolataival, de azért a végére azoknak is összeáll a kép, akik nem nagyon agyaltak a film közben! Rám ez gyakorolta a legnagyobb meglepetést, de még így is csak a 3. lett!

2.The Guardians Of The Galaxy

Az év elejétől vártam a filmet, és az előzetes kritikák alapján úgy gondoltam, hogy egy olyan mozit kapunk, ami kenterbe veri a bosszúállókat is! Nem csalódtam benne, hiszen számomra ez az eddigi legjobb Marvel film! Karakterek szerethetőek, és kellően jól megformáltak!

1. Interstellar

Azt hiszem senkinek sem okozok nagy meglepetést, hiszen az idei év egyik legjobban várt filmje volt, már csak Christopher Nolan neve miatt is! Sokat tett a filmhez az Oscar nyertes Matthew McConaughey is. Remek film, amire elvárások nélkül mentem, és lehet ezért, de nálam már vitte is az év filmje címet! Ki ne hagyja senki!

A bejegyzés trackback címe:

https://filmekesjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr187018627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása