Volt egyszer egy filmes blog...

MovieMánia

Gladiátorok gyöngye - Gladiatori di Roma

2014. március 13. - bady262

történet.png

Senki sem születik gladiátornak. Kitartással és kemény edzéssel lehet valakiből a cirkusz hőse. Rómában hamarosan felépül a Colosseum, és tohonya Timonak - akit kidobtak a gladiátorképzőből -, alaposan fel kell kötnie a gatyát, ha helyt akar állni a nyitóünnepségen.


Nemzet: olasz
Stílus: animációs
Magyar mozibemutató: 2013. október 24.

Vélemény.png

 Szép napot Kívánok mindenkinek !

 A mai nap egy Olasz animációs mesét szeretnék nektek be mutatni, amit nem is oly rég sikerült megtekintenem. Engem a történet az el olvasása után egy kicsiké megfogott és kíváncsian vártam hogy mit is tudtak kihozni az animációs meséből. Mivel még nem volt dolgom Olasz mesével így nem igazán tudtam hogy mire számítsak jóra, rosszra vagy hogy csalódni fogok egyet.

 Ahogy az ember elkezdi nézni, szembe fog neki ütni az Olasz nyelv és a zene is szerintem. Az első pár perc után egyből kapunk egy elég szomorú drámai rész, amikor az ember szíve egy pillanatra kihagy. De utána újra teli lesz boldogsággal mert egy ilyen rész fog következni. És akkor azt hinné hogy na igen most minden jó lesz és nem fog történni semmi rossz, de ilyenkor téved a néző. Mert egy sor nehézséggel fog kelleni át küzdenie magát a fő hősnek Timo-nak, aki meg szeretné szerezni szerelme Lucilla kegyeit akit már kis kora óta ismer. És itt kezdődnek a bonyodalmak. Továbbá a filmben kapunk még 4 apró kis idegesítő kis babát akik véleményem szerint a hangjukkal a Chip és Dale meséből kapták volna a hangjukat csak itt meg lettek duplázva és minden rosszban benne vannak. Továbbá kapunk a történetbe egy rossz karaktert is aki meg akarja szerezni Lucilla-t pedig nem nagyon érdekli őt. És még hozzá lehet csapni egy pár oda nem illő Gladiátort jaj igen és egy boszorkányt is. Ahogy néztem az animációt tisztára olyan érzésem volt mintha a Sims-et toltam volna. A figurák mozgása nekem nagyon arra hasonlított, szerintem még lehetett volna ezen finomítani. Volt egy rész a madaras na ott tiszta olyan volt mintha azok a madarak mintha nem is ott lennének, tiszta más szín volt, és annyira de annyira nem volt élethű hogy az nem igaz. Jó igen egy animáció nem lehet élethű de ez nagyon szemet szúrt az én számomra. És a másik érzés ami megfogott az olyan volt mintha pár rész más mesékből lett volna kivéve. És hogy ne maradjon ki kapunk a történetbe egy boszorkányt is aki szeret kotyvasztani minden fajta báj italokat ( nekem tiszta Shrek beütés) és persze egy karaktert a WOW-ból is kapunk mégpedig Timo személyi edző személyében, na de mindegy fogadjuk el. Hogy ne csak rosszat mondjak a filmről, a zenék elég jók voltak, volt egy két jelenet ahol meg is mosolyogtam is, és hogy ne animációt ne mondjam le a tájak szerintem szépen ki voltak dolgozva de kb. ennyi volt az egész valahogy nagy hatást nem hagyott rám ez a animáció. Talán annyit csak hogy a fiatal generációt csakis sajnálni tudom hogy ilyen meséken fog kellenijük felnőni.

 A végére annyit tennék hozzá hogy ez egy olyan animáció amit tényleg akkor néznék meg ha már unom a fejemet, hiába a történet az elolvasása után elég jól hangzik de ahogy az ember nézi annyira unalmas, nem kidolgozott és egy alap történet hogy az nem igaz, lehet az a baj hogy ez a fiatal korosztálynak van ki találva és nem nekem, de hát szerintem nem tenném be ezt egy fiatalabbnak se hogy nézze meg, inkább a régi klasszikusokat tenném be mint a : Némó nyomában, Oroszlánkirály, Mackó testvér, Anasztázia, Pocahontas és még sorolhatnám. Ezeknek a meséknek még volt is valami mondani valójuk, és le is tudták kötni az ember még idősebb korában is, de ez nem hinném. A pontozással sem szoktam nagyon együtt érteni a hivatalossal, de ebben az esetben úgy érzem az ami van az ide is illik.

Minden esetre aki gondolja az nézze meg, maximum ha nem tetszik vagy egy Off gomb is, azért jó szórakozást kívánok !

Borító.png

Előzetes.png

Pontok.png

imdb.png

5,2

sajat.png

5.0

online.png

Katt ide az online megtekintéshez !

A bejegyzés trackback címe:

https://filmekesjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr565858421

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása