Volt egyszer egy filmes blog...

MovieMánia

Kedvenc 10 filmem 2013-ban! - DavidRawrr

2013. december 29. - DavidRawrr

Szerkesztő kollégákkal megegyeztünk, akinek van ideje, kedve az dobjon össze egy bejegyzést az idei év kedvenc filmjeiből. Én kaptam az alkalmon, és össze is állítottam egy 10-es listát. Nem rangsor, csak ami igazán megfogott, tetszett.

Mivel a filmek iránti érdeklődésem csak nyár elején indult be, így nem olyan tág az a kör amiből válogathatok. Ezért is nem ranglista. Na vágjunk is bele.

Elsőként az októberben bemutatott Machete gyilkol című filmet említeném.

Noha messze nem hozta az 1. rész után várt sikereket, hisz csúfos bukás lett, nekem mégis tetszett. Danny Trejo kedvenc színészeim egyike, és ebben a filmben hozta azt amit elvártak tőle. A szereplő osztásra sem lehet panasz, hisz elég színes lett. Az már más kérdés, hogy maga a film összecsapott lett. Ám a maga hentelős, őrült módján szerethető film lett.

Ezután rögtön jöhet a most a napokban vetített 47 Ronin című film.

Nos, ha ranglista lenne, akkor ez rossz hely lenne, ám nem az. Maga a film nem lenne rossz, ha nem lenne iszonyúan szájbarágósan vontatott. Jó a történet, jó a szereplő gárda, szép a kivitel, ám az egészet elrontja a film felvezetése. Egészen más, mint amit az ember elsőre vár!

Na, de folytatom, a következő egy animációs film, méghozzá a Repcsik!

Aranyos, szerethető, de annyira Verdák klón! Néztem, és folyamatosan szólalata volna fel, hogy "eh, ilyesmi volt a Ve..", szóval értitek. Ám ennek ellenére nem unatkoztam, történetben azért másabb, ez mellett szép is, látványos is. Gyerkőcöknek tuti tetszetős lesz, de felnőtteknek is szórakoztató tud lenni!

Folytassuk a sort egy újabb animációs filmmel. Ez nem más mint a Gru 2!

Imádtam! Nálam idei top animációs mese! Nem csak, hogy hozta, túlszárnyalta az előző rész elvárásait. Továbbra is szép, a minyon-ok őrültek, Gru egyre poénosabb, a kislányok még szerethetőbbek. És az a kibontakozó szerelem... Mesés! Imádtam!

Az 5. kedvenc Másnaposok III!

Rengetegen leszólták ezt a filmet, és nekem annál jobban tetszett. Mertek újítani, mertek eltérni az 1. és a 2. copy-paste sztorijától, hoztak nekünk egy zsír új koncepciót, és méltóképp fejezték be a Farkasfalka történetét. Lehet nem volt tele annyi humorral, lehet picit trágárabb volt mint az eddigiek, és nem is volt esküvő (csak a végén)... De ez a film akkor is jó! Tetszett, szeretem!

Szűk a lista, és sok a kedvenc, de a következő film a Vasember III!

Kaptunk egy iszonyat hangulatos, akciódús, fordulatos trilógiát lezáró epizódot. Imádom a szériát, és nálam a 2.-nál indult be igazán ez a nagyfokú kedvelés, és ezzel a résszel pecsétet tettek rá! Robert odatett magát, túlalakított magán, mint ahogy már mondtam a történet csavaros volt, a látvány eszméleten! Kötelező!

Nézzük mi van még! Z Világháború!

Zombi hentelős adrenalin bomba. Megszoktad, hogy az zombik csoszogva, hörögve jönnek feléd, és csak úgy szabadulhatsz meg tőle, ha kinyírod? FELEJTSD EL! Ez a film felrúgja ezt a forgatókönyvet és hoz egy vadiúj sztorit. Mindenképp top kedvenc, Brad Pitt hatalmasat alakít, a látványvilág nagyon odavág, a szoti nagyon tetszetős!

Már csak 3 hely van! A következő a Pain & Gain!

Egy kicsit elferdített igaz történet alapján készült ez a film. Elborult és morbid. Jól átvették a sztori, részletes és ez nagy plusz. Mark Wahlberg és The Rock nagyot alakít, ámbár érdekes a Sziklát ilyen bugyutaként látni. Habár a sztori igen morbid képes az ember arcára mosolyt csalni és azért ezt is illik a pozitívumok listájára venni!

Még 2 hely, az utolsó előtti film a Démonok között!

Ismételten igaz történet tárul a szemünk elé! Napszaktól függően képes az ember hátán felállítani szőrt. A szereplők alakítása tökéletes, a képivilág, a hang hatások, a félelmlítés eszközei is mind nagyon jók lettek. James Wan újból jót csinált!

És elérkeztem az utolsó filmhez, ami egyben számomra az idei év abszolút verhetetlen favoritja, Halálos Iramban 6!

Igen tudom, ez az OST posztere, naés? Szóval, én egy elfogult F & F fan vagyok! Imádom az eddigi összes kiadott részt. És erre nem játszik rá Paul Walker szörnyű halála vagy ilyenek. Egyszerűen imádom ezt az adrenalinnal és benzingőzzel dúsított akciófilmet. Lehet már nem ugyanaz mint az 1., de megmaradt egy jó akció filmnek. És aki úgy ül le megnézni az új részeket, hogy az 1. részt várja vissza, persze, hogy csalódni fog. Legyünk nyitottak!

A listát még folytathatnám, bírtam idén még a Turbó-t, a Thor 2-t, a Tűzgyűrűt, az Elysium-ot és még sorolhatnám, de ehhez egy 10-es lista bőven kevés!

Ezzel a bejegyzéssel egyben kívánok a blog minden olvasójának Sikerekben Gazdag Boldog Új Évet!

A bejegyzés trackback címe:

https://filmekesjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr895715917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RealMadridFan 2013.12.29. 23:01:51

hát, igaz elég gyenge felhozatal volt az idei de, ilyen filmeket kihagyni mint pl:

Fruitvale Station
This is the end (év vígjátéka nálam..)
Gravity
A Wall Street farkasa (ÉV FILMJE!!)
Éhezők vidala - Futótűz
Transz
Now you see me
Man of steel
Only god forgives (Másik kedvencem, egyik legjobb rendezőtől..)
Riddick

Ez a 10 film szerintem sokkal jobb mint az általad említett 10film.

DavidRawrr 2014.01.02. 23:18:29

@RealMadridFan: Az én listám egyéni (!) és szubjektív... Ezt tartsuk tiszteletben! Aláírom, hogy neked azok a filmek nagyon tetszettek, nekem meg ezek (is) amiket felsoroltam. :) Plusz miket felsoroltál azokra nem is volt lehetőségem elmenni, így még nem is láttam, de van 1-2 amit meg sem akarnék nézni (Man of Steel, Gravity például). De például A Wall Street farkas nagyon is érdekel, ahogy a Riddick is.
süti beállítások módosítása