Volt egyszer egy filmes blog...

MovieMánia

OUTLAST

2013. szeptember 08. - Pii89

Nos fiúk, lányok, eljött ez a pillanat amikor egy horror játékhoz nyúltam. Szeretem a horrorfilmeket, pláne aminek az elején ott díszeleg az "igaz történet alapján" felirat. Játékok terén szerettem a FEAR sorozatot is, de ez a játék...ez sokak szerint még a SLENDERt is kiröhögi, annyira félelmetesre sikerült. Slenderrel ugyan nem játszottam, de látottak alapján az néha-néha volt félelmetes, míg az OUTLAST folyamatosan.

A történet szerint egy újságírót alakítunk, aki meglátogat egy elmegyógyintézetet videokamerája társaságában és mindenféle érdekességeket szeretne rögzíteni az ottani eseményekről - Ami sikerül is majd. 

Hősünk, ha lehet annak nevezni, autójával érkezik az intézet bejáratához, magához veszi dokumentumait, pár elemet és a videokamerát, ami a játék során igencsak elengedhetetlen kellék lesz.
Na szóval a kapuban az őrbódé üres...gyanús...így tovább merészkedünk, és azt vesszük észre, hogy a főbejárat bedeszkázva az ablakok többségével együtt. Mi más jelezné nekünk, hogy te hülye, menj haza aludni, eszed ágában se legyen bemenni. Aztán miért is ne, egy emeleti ablakon bemászunk és akkor szembesülünk a ténnyel, itt igencsak elszabadult a pokol. Innentől kezdve az életben maradás illetve az intézetből való kijutás lesz fő célunk, ami nem is olyan egyszerű, mint bemászni egy 3. emeleti ablakon.

A játék kicsit rövidre sikerült - végigjátszottam, videokamerával kicsivel többet, mint 1 órát vettem fel, ami azt jelenti ennyit közlekedtem éjjellátó üzemmódban - viszont a hangulata kárpótol, hiszen a 4-5 órás - talán kicsit több - játékidőből 4-5 tömény félelem. Nincs egy olyan perce a játéknak amikor kicsit megpihenhetnénk és kifújhatnánk magunkat, valaki mindig liheg a nyakunkban.
Az intézet legnagyobb részében a sötétség uralkodik, néha a villámok fényei bevilágítják az épületet egy pillanatra és ennyi a fényforrás, valamit a még működő lámpák/villanyok.
Kameránk éjjellátó módját muszáj kihasználni a látási viszonyok miatt, bár néha azt gondoltam, "Ezt nem szerettem volna látni" és futottam az életemért. Valamint a támadóink elől a sötétben meghúzva magunk elkerülhetjük a bajt, de erre a célra inkább a szekrényekbe, illetve az ágyak alá való bújás hasznosabb.

A RED BARREL-es srácok nagyon jó munkát végeztek. Igen kiemelkedő horrort hoztak össze. Nekem egy bajom volt a játékkal és az a vége. Vagyis az utolsó ~fél óra.
De ezt majd meglátjátok.

Egy szó mint száz...Aki szereti a rettegést és a horrort, mindenképp próbálja ki és vigye végig, mert ez az ő játéka lesz!

Rettegést mindenkinek! ;)

UI.: Enni, inni egyiket se játék közben. Egy billentyűzetem bánta a végigjátszást. Csöppet megijedtem és beleborítottam egy pohár kólát...:D

A bejegyzés trackback címe:

https://filmekesjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr675501248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása