Volt egyszer egy filmes blog...

MovieMánia

21 - Las Vegas ostroma (21)

2013. január 05. - Nikosssz

Vélemény:


A filmet hírből hallottam, pár embertől. Mivel nem volt mit néznem, letöltöttem és megnéztem. Nem volt rossz döntés. Olyannyira nem, hogy lehet hogy holnap ismét megnézem. Ha nem is holnap, de ez a film még lefog peregni előttem az tuti! Hatalmas alakítás, és az egész film magában.Már pár órája néztem, de még mindig teljesen a hatása alatt vagyok.  A szakkifejezésekből a kártyatrükköknél megbuknék, de mégis élvezettel néztem végig. Nincs az az erőltetett jelenet ami sok filmben van már.

Ami elszomorít, bár nem a filmhez van köze, a film csak rávilágít, hogy a mai világ 99%-át a pénz irányítja. Miért ne lehetne valaki orvos sima tudással? Miért kell kiemelkedni többszörösen a többiek közül, hogy valaki ösztöndíjhoz juthasson. Nos ez jó kérdés. A válasz szinte megfelelhetetlen.

Amitől tartottam, az az volt, hogy a film végér elrontják valami abszolút oda nem illő jelenettel, vagy pedig elszáll a földtől a főszereplő. Szerencsénkre ez nem így történt. Nagyon jól lett kitalálva a vége is, egy csöppnyi humorral.

A filmet mindenképpen ajánlom, minden korosztálynak. Az egyik kedvencemnek mondhatom első látás után.

A lényeg, hogy értsétek a Black Jack lényegét! ˝Jöttem, nyertem, csibét ettem!˝ :)

Tartalom:


Mickey Rosa egyetemi professzor felfigyel a zseniális matematikai képességekkel rendelkező hallgatójára, Ben Campbellre. Meghívja a különóráira, ahol a legvagányabb tanítványaival a kártyajátékok törvényszerűségeit tanulmányozzák. Kidolgoznak egy teljesen legális módszert, amelynek segítségével meg lehet kopasztani a kaszinókat. Egy idő után azonban a biztonsági szakembereknek szemet szúr a sikercsapat ténykedése. A nyomukba erednek, hogy kiderítsék, hogyan dolgoznak. A társaság azonban nem hajlandó lemondani a nagy pénzről. Valós történet alapján.

IMDB pontszám:6.7/10

Saját pontozás: 10/10


Borító:


Kattanjatok ránk FB oldalunkon is IDE KATTINTVA! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://filmekesjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr184999087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása