Volt egyszer egy filmes blog...

MovieMánia

Szerencsecsillag - The Lucky One

2012. december 29. - bady262

Véleményem:

Ennek a filmnek úgy álltam neki hogy egy régebbi filmből ismerhető a mostani Főszereplő (Zac Efron) ugyebár az akkori Szerelmes hangjegyek igen nagy sikert hozott a tinik közt. Gondoltam nem lehet rossz a film, és megnézem, hisz a mindennapokban egy kis romantika és egy kis dráma is belefér.

Az első pár percben azt hittem hogy valami akciós filmet kapcsoltam be mivel nem éppen egy romantikus filmnek ígérkező filmnek látszódott. Ahogy ment tovább a film úgy kezdett szépen beszívni a romantikájával, azzal ahogy a Logan próbálja megtalálni a megmentőjét egy kép alapján. Ami azt hittem nem fog sikerülni de hát minden lehetséges. Meg kell mondanom voltak benne érdekfeszítő pillanatok és egy szereplő is akit azóta hogy belépett a történetbe nem csíptem. De hisz a filmbe kell valakinek lennie a rossznak is. Igaz a végére azért kicsit sajnáltam is a szereplőt...Rossz tulajdonságot a filmhez nem is nagyon tudok hozzáfűzni hisz én nem találtam benne a zenei aláfestések is nagyon jók lettek és oda illőek. Egészen eltudja magát az ember képzelni mintha ott lenne a filmben mint valami kívülálló aki figyeli távolból az egészet. Legalább is nálam ez így volt.

Ezt a filmet ajánlom mindenkinek megnézni akár maga,  de legjobb a barátnőddel, Beszippant a film hangulata a romantika és minden úgy ahogy van. Aki szereti a romantikus filmeket akkor annak egy öröm lesz nézni. Bár csekély véleményem szerint egy jó ideig fogunk hallani a filmről hogy sikereket tarolt egyes embereknél Én csakis jót tudok mondani a filmről aki úgy érzi hogy megfogta az nézze meg. Nem hinném hogy csalódna.

                             További szép napot mindenkinek és kellemes filmnézést.

 

Egy kis ízelítő

 

 Történet:

Egy katona hosszú ideig Irakban szolgál. Mikor letelik a szolgálati ideje, Észak-Karolina felé veszi az irányt egy lehetetlennek tűnő kihívással. Meg szeretne találni egy teljesen ismeretlen nőt, akiről hiszi, hogy ő hozta meg a szerencséjét a háború alatt.


Nemzet: amerikai
Stílus: dráma
Amerikai bemutató: 2012. április 20.
Magyar mozibemutató: 2012. április 19.                                                                                                                           

IMDB Pont:6.2

Borító:

A bejegyzés trackback címe:

https://filmekesjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr474986446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása