Volt egyszer egy filmes blog...

MovieMánia

Step Up 4. - Forradalom

2012. december 29. - bady262

Véleményem:

Szép napot kívánok minden kedves olvasónak !

A filmet ott kezdeném hogy nagyon vártam hogy végre megjelenjen a mozikban. Szerettem volna a elsők közt leni aki látja. És sikerült is és még 3D-ben is. No hát úgy ültem be a moziba hogy na végre várva várt új rész a kedvenc stílusomból, hisz eddig az összes Step Up nagyon tetszett. Főként a harmadik rész.

Vissza a mi negyedik részünkhöz. A film története nem valami nagy, igaz a szokásos bár szerintem most egy kicsikét laposabbra sikerült. A film eleje jól kezdődött vártam is a szép folytatást de sajnos elég sok unalmas részt láttam benne. Valahogy hogyha a harmadik részhez ha hasonlítom nem tudom nem felhozni hogy az mennyivel is jobb volt a számomra. Aztán a 3D-se passzolt nekem hozzá valahogy, olyan érdekes volt. Pedig már voltam 3D-s filmen ami sokkalta jobban kihozta a dolgokat. Ami még hiányzott nekem a filmből az a egyik szám volt méghozzá a International love -Chris Brown és Pitbull tól. A bemutatókba ezzel reklámozták de aztán a filmben még nem volt. Pedig szerintem illett is volna oda, meg hát várta az ember.És amit még hiányoltam az a régi szereplő Moose kár hogy csak a végére egy kis jelenetet kapott, de akkor villantott Na de most ne csak rosszat mondjak a filmről mert hazudnék ha azt mondanám hogy rossz volt, írok pár sort a pozitívumokból is. Volt néhány jelenet. mint pl. a jelenet a múzeumba. Na igen ott majd el állt a lélegzetem annyira megfogott és a oda illő zene még hangulatosabbá tette ezt a jelenetet. Nálam az volt a legjobb és még persze a film végénél a finális tánc ahol repkedtek az emberek a szikrák az is kiváló volt. A többi táncjelenet is nagyon jó volt jó mozdulatok szép hölgyek, jó bulik és a történet se volt annyira rossz, bár még egy kicsit ügyködhettek volna vele. 

A végére annyit mondok hogy nem rossz film, ha nem hasonlítsuk a többi részhez akkor nagyon is jó, vannak benne újdonságok is szóval érdemes azért megnézni. Aki kedveli a táncos stílusú filmeket annak szerintem tetszeni fog.

                    További szép napot mindenkinek és kellemes filmnézést.

Egy kis ízelító:

 

Történet:

Emily Miamiba utazik azzal a céllal, hogy profi táncossá váljon. Megismerkedik Sean-nal, egy helyi táncbanda vezetőjével. Arra azonban később derül fény, hogy Emily apjának ingatlanok fejlesztésével kapcsolatos munkája épp Sean otthonát veszélyezteti.

Nemzet: amerikai
Stílus: romantikus, zenés, dráma
Magyar mozibemutató: 2012. szeptember 6.
Amerikai bemutató: 2012. július 27.

IMDb értékelés: 6.2

Borító:

A bejegyzés trackback címe:

https://filmekesjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr554986503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása