Volt egyszer egy filmes blog...

Call of Duty Black Ops

2012. január 21. - 1Devil

A single kampány egy fiktív,de valamien szinten megis hihető story.Hasonlatként a Forrest Gump filmet tudnám említeni,amiben főhősünk újraéli a múltját,mindig történelmileg meghatározó pontban.A call of duty-ban megismert felépíttés, azaz több helyszinel  és karakterrel küzdünk a kihívásokban,most némikép változik...

A Black Ops fő karaktere Alex Mason, a 15 missziós hadájrat alat,majdnem végig őt fogjuk irányítani.Emlékképek szerint és bajtársunk vissza emlékezése szerint, próbáljuk ösze rakni a történetet amiben biofegyver,űrprogram,politikai válság es árulas kapott helyet.Az eléjtol a végeig nagyon jól felépítet izgalmas részeket tartalmaz.

Tartalom

Vérfagyasztó hangulat
Úgy érzem, hogy végre sikerült egy olyan "gémt" készíteni amely minden eddigi FPS Shootert hidegen hagy és annyira tetszetős, hogy akár 5x is kedvem lenne kijátszani. Személy szerint én a COD sorozatot azért bírom mert az össze - vissza lövöldözésen kívül van benne olyan hangulat melyt eddig sehol sem tapasztaltam, imádom azokat a részeket mint pl. amikor lezuhan a helikopterünk aztán egy késsel kell rohangálni és megölni az ellenséget és az efféle egy kicsit a többitől eltérő mapokat. Az efféle hangulatú pályarészeket általában az Infinity Ward volt képes elővarázsolni bár már a COD5-ben tapasztalható volt a Treyarch jó irányba fejlődése és a hangulat. A Call of Duty: Black Ops-t körülövezi a titokzatosság és az eszeveszett hangulat, ebben a részben nincsenek hangulatos helyszínek, maga a játék a hangulat! Minden egyes mapon megtapasztalható, egyszerűen vérfagyasztó érzés. Csak, hogy példát is megemlítsek: Volt egy olyan ahol egy szovjet gyárban lázadás történt, az ott átéltek egyszerűen elragadóak, nagyon bírtam azt a pályát -e pályának minden egyes csücskében a hangulat lapult. Ha végig gondolom akkor az egészről csak a hangulat jut az eszembe. A legtöbb játékban az az érzésem, hogy megöl az unalom és egyszerűen szenvedés az egész, de itt teljesen feloldottam, brutális játékmenete van!

Helyszínek/Pályák/Küldetések

Igazán elégedett vagyok a helyszínekkel a kidolgozása és a látványa pazar, talán egy kissé sok volt a szovjet területen lévő küldetések száma de ettől eltekintve remek. A pályák kidolgozásával sincs semmi gond, nem túl hosszúak de ennek ellenére a hangulatot adja és ha ezt nézzük akkor tökéletesen elég a hosszúságuk, a részletezéssel pedig semmi gond sincs. A küldik eléggé változatosak, nem a megszokott alap össze-vissza lövöldözés hanem a hangulattal dúsított rövidebb tartalom de elégedetten, jellemző rá! Rengetegszer kell járművet vezetni, egy részben sem volt eddig ennyire szabad a járművek kontrollálása.

Fegyverzet
A kis pisztolytól kezdve egészen a nyílpuskától a rakétavetőig minden megtalálható. Úgy érzem, hogy próbáltak nem flancolni a fegyverzettel mint amit néhány más játékban megtettek, nem kiemelkedőek de nagyon célratörőek, egyáltalán nem hiányzik más egyéb fegyver


Grafika
Minden rendben van vele. A robbanás, az égbolt, a növények és maga a grafika is teljesen megállja a helyét. Tetszett az erős szín használat pl: robbanásnál.

Irányítás
A hangulatos játékmenet mellett ezt emelném ki a legjobban. Az elején egy picit bajlódtam a célzással de utána pár pálya után nyilvánvalóvá vált, hogy sokkal jobb a több COD-hoz képest, alapból sokkal gyorsabb a karakter és sokkal mozgékonyabb nem is beszélve a "becsúszásokról". Lehet, hogy csak nekem újdonság, de engem nagyon meglepett.


 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://filmekesjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr283630972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.